Got some masks




Ik ben gek op maskertjes. Ze zijn er in alle soorten en maten, geuren en kleuren.. Ze ruiken lekker, smeren lekker én zijn goed voor je huidje! En natuurlijk zijn we allemaal zuinig op ons lieve huidje, ze moet namelijk elke dag veel doorstaan. Douchen, crèmes, make-up, buitenlucht.. Daarom vind ik het altijd fijn om zo'n 2x in de week een maskertje te doen. En daarvoor natuurlijk even een scrubbeurt. Ik heb niet echt een voorkeur wat betreft de soort maskertjes. Soms heb ik zin in een dikke laag crèmemasker terwijl ik op andere momenten helemaal into het peel-off masker ben. Dat vind ik wel een beetje iets apart, een peel-off masker. Sommige zijn echt heel fijn en echt heel makkelijk te verwijderen, terwijl anderen een beetje aan je huid blijven plakken. Deze zijn ook wat dunner. 

Ook vind ik de maskertjes in tubes fijner. Hier doe je over het algemeen langer mee en je kunt zelf kiezen hoeveel je gebruikt. Wat ze in een zakje doen is meestal voor mij te veel.


Ik breng mijn crème masker altijd aan met een foundationkwast. Dit vind ik gewoon veel fijner dan met je handen. Hierdoor verspreid je het masker echt goed en heb je geen 'maskerhandjes'. Voorheen bracht ik het dus altijd met mijn handen aan, en ging het maskertje soms ook onder mijn nagels zitten, YUK. Ik gebruik de foundationkwast van de Hema, hij kost €3,10. Deze geeft geen haartjes af (zoals bij de Kruidvat kwasten) en smeert gewoon lekker. Je kunt er ook voor kiezen om het met een sponsje aan te brengen. Ik vind het persoonlijk fijner om het er met een sponsje af te halen in plaats van het erop te smeren.


Vandaag ben ik even met mama boodschappen gaan doen. Ook heb ik wat maskertjes meegenomen bij de Kruidvat, waar toevallig een aanbieding was bij de Dr. Van Der Hoog maskertjes: 2+2 gratis! Woohooo! Dus ik heb er lekker weer 4 meegenomen. Ook bij de Action vond ik er eentje voor, I don't know, €0,45 zoiets?





Echt ik raad jullie aan ELKE week sowieso 1x een scrubbeurt+masker te doen, écht het maakt veel verschil. Voor de meiden die dit al in hun standaard ritueeltje hebben, super!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo