Question me!

Heee lieve meiden! Ik ben alweer op een nieuw idee gekomen (wauw, wat een inspiratie de laatste tijd), namelijk; ik wil een tag in elkaar gaan zetten die ik dan beantwoord. Jullie weten allemaal wel wat een tag is (ik heb er al een paar gedaan en jullie natuurlijk ook!) en ik vind ze persoonlijk erg leuk. Om van anderen te lezen, om zelfs te doen en natuurlijk om zelf vragen te verzinnen!

Maar nu komt het leuke, mijn vraag aan jullie! Hebben jullie misschien nog dingen die je leuk vindt voor in een tag? Leuke, grappige, uitdagende of gewoon hele droge of stomme vragen.. het maakt niet uit!

Dus neem je kans en verzin iets leuks voor mij om in een tag te zetten! Natuurlijk zal ik zelf ook wat vragen verzinnen maar ik zou het leuk vinden als jullie ook wat leuks voor mij zouden kunnen bedenken! Het lijkt me namelijk erg grappig om jullie vragen te beantwoorden en ik wil eens kijken of jullie creatief kunnen zijn! Je mag zoveel vragen bedenken als je wilt! Ik vind tags super leuk om in te vullen!

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en ik kijk natuurlijk uit naar jullie antwoorden!

                                         

                                          

11 opmerkingen:

  1. Leuk bedacht! mijn vragen zijn: wat is op dit moment je skincare routine? en vind je dat hij werkt? :)
    En: Als je voor een dag iemand anders kon zijn wie zou je dan willen zijn? ^^ (bekent of onbekend persoon~)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vraag is: Welk beauty item kun je echt niet missen?

    Ik vond je blog toevallig en zag meteen dat we dezelfde lay-out hebben! Zou je ook eens een kijkje op mijn blog willen nemen? Heb net een nieuwe Cover van Ed Sheeran erop gezet!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heee lieve meiden! Ik ben alweer op een nieuw idee gekomen (wauw, wat een inspiratie de laatste tijd), namelijk; ik wil een tag in elkaar gaan zetten die ik dan beantwoord. Jullie weten allemaal wel wat een tag is (ik heb er al een paar gedaan en jullie natuurlijk ook!) en ik vind ze persoonlijk erg leuk. Om van anderen te lezen, om zelfs te doen en natuurlijk om zelf vragen te verzinnen!
    bedsheets online , designer comforter sets , bedsheets online , nishat linen bed sheets online , bedspreads and comforters , duvet , jaipuri razai double bed , sofa covers online , sofa cushion covers , blanket online

    BeantwoordenVerwijderen


  5. Good read and appreciate for sharing this.



    We are from Tropika Club Magazine

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please visit Tropika Club now.



    Some of the articles at Tropika Club Magazine would be:



    1. What's the Correct Order of Skincare?



    2. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?



    3. 7 Best Places to Buy Supplements Online in Singapore



    4. Expert Tips for Beautiful Long Asian Hair



    5. 7 Free things to do in Singapore

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    We are sharing some of our latest featured posts Top 10 Neck & Decollete Creams in Singapore.

    1.Top 10 Best Body Exfoliators in Singapore

    2.Top 10 Best Nature Spots in Singapore

    3.Top 10 Best Dry Shampoos in Singapore

    4.Top 10 Best Pomades in Singapore

    5.Top 10 Best Body Washes in Singapore"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "Hello there and greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.9 Best Virtual Workouts for the Circuit Breaker

    2.Top 10 Best Scar Removal Creams in Singapore

    3.Top 10 Best Lip Gloss in Singapore

    4.Top 10 Best Vitamin C Serum in Singapore

    5.Top 10 Best CC Cream in Singapore"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ya, it's very true relay impressive content. Please share something on Cheap Removalists In Perth. And again a very thanks for sharing this kind of post.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kala Mandir brings you the finest collection of Sarees Online Sale in India. Browse through our wide range of sarees, including silk, pattu, and designer sarees, perfect for every occasion. With our easy-to-use Online Saree Store, finding your dream saree is just a click away. Shop now and add a touch of elegance to your wardrobe!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks voor je berichtje!♥ Als je na het kijken van mijn blog besloten hebt dat jij mijn nieuwe volger bent, laat het me even weten, dan kan ik je misschien wel terug volgen! xoxo